marți, 27 ianuarie 2015

Vanzare butasi zmeura (sau drajoni zmeura)

Cultivarea de zmeura este o afacere a familiei mele in care am investit mult timp si energie. Unul dintre factorii importanti in succesul afacerii noastre a fost ajutorul dat de soiul de inalta calitate pe care am avut norocul sa il folosim. Originara din Polonia, zmeura cultivata are o serie de avantaje competitive care ne-au diferentiat pe piata locala. Totodata am fost incantati sa auzim de la cei care au achizitionat butasi de zmeura de la noi ca rezultatele au fost peste asteptari.

ZmeuraAvantaje:
- nu necesita spalier
- productie 8-10 tone/ha
- rezistenta sporita la conditii meteo nefavorabile
- nu prezinta daunatori 
- perioda extinsa de recoltare (inceputul lunii August - sfarsitul lunii Octombrie)
- recoltarea se face o data la 4 zile
- randament maxim inca din al doilea an de cultivare

Pentru comenzi si informatii vanzare butasi zmeura:

Telefon: 0747274783 sau 0742030283

Persoana de contact: Lucian Vintila
Localitate: Avrig, jud. Sibiu


De ce este profitabila afacerea cu zmeura?

Este un produs cautat, pentru care nu exista oferta foarte mare pe piata, si care este recomandat din ce in ce mai mult de catre doctori pentru mentinerea unei diete sanatoase. Totodata  zmeura este un produs agricol care nu necesita multa birocratie pentru a intra cu el pe piata. Costurile de intretinere sunt foarte reduse, iar cererea mare de pe piata urca preturile de achizitionare la valori foarte profitabile.




4 comentarii:

  1. buna ziua ! m ar interesa sa mi fac si eu o cultura de zmeura ,te rog daca poti sa mi dai niste informatii despre pret si cum ar trebui sa porocedez,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat costa butasul si daca ne ajutati cu niste informatii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Va ajut cu orice informație telefonic, e mai simplu :)

    RăspundețiȘtergere